Do zjazdu A3C pozostało
Zjazd trwa :D

waypoint move oraz wysokość helikoptera

Masz problem? Ten dział jest dla ciebie.
Posty: 8 • Strona 1 z 1

waypoint move oraz wysokość helikoptera

Postprzez Seba » 11 kwi 2016, o 16:42

Kieruję pytania do osób, którzy ogarniają edytor A3.

Czy ktokolwiek wie, jak ustawić, by wymusić od helikoptera, na jaką wysokość zejdzie?
- dajmy na to chcę by helikopter obniżył pułap do 30 metrów. - załóżmy że mamy helikopter o idencię heli1 - heli1 FlyInHeight 30
jednak arma ignoruję tą komendę...

kolejnym problemem jest przemieszczanie się helikoptera, gdy chcę, by podleciał idealnie nad pewien budynek w mieście (albo gdziekolwiek indziej) to zawsze helikopter zatrzymuje się 100-80 metrów przed celem, nawet gdy dam pewną wartość liczbową w opcji "completion radius"
Seba
Avatar użytkownika

Posty: 11
Dołączył(a): 29 mar 2016, o 17:38

Re: waypoint move oraz wysokość helikoptera

Postprzez Hordkall » 12 kwi 2016, o 04:50

Jeśli chcesz, aby helikopter leciał na odpowiedniej wysokości wystarczy że wklepiesz komendę flyinheight do initu jednostki (w tym wypadku śmigłowca). Zawsze zadziała, jeśli śmigłowiec nie jest pustym obiektem.

Natomiast jeśli chodzi o idealne zatrzymywanie się śmigłowca pilotowanego przez AI no to tutaj jest z tym różnie. AI ma to do siebie, że odpowiednio przed ostatnim wskazanym waypointem wyhamowuje co prowadzi do zatrzymania się jednostki w powietrzu, ale nie zawsze w pożądanym miejscu. Ja zawsze z tym kombinowałem.
Być może ktoś inny na forum posiada na to jakieś konkretniejsze rozwiązanie.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Hordkall
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 865
Dołączył(a): 1 sty 2014, o 00:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: waypoint move oraz wysokość helikoptera

Postprzez R4KET » 12 kwi 2016, o 10:50

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
R4KET
Chorąży
Avatar użytkownika
Chorąży
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 1212
Dołączył(a): 18 cze 2013, o 07:36
Lokalizacja: Kraków

Re: waypoint move oraz wysokość helikoptera

Postprzez Seba » 12 kwi 2016, o 18:36

niestety ta komenda działa bardzo średnio. helikopter zniża się, ale nie do określonej wysokości jaką mu nadałem. tylko do około 45 metrów za każdym razem.
Seba
Avatar użytkownika

Posty: 11
Dołączył(a): 29 mar 2016, o 17:38

Re: waypoint move oraz wysokość helikoptera

Postprzez Calis » 12 kwi 2016, o 18:52

Seba napisał(a):niestety ta komenda działa bardzo średnio. helikopter zniża się, ale nie do określonej wysokości jaką mu nadałem. tylko do około 45 metrów za każdym razem.


Pobaw się skryptem od R4keta. Sam z niego kiedyś skorzystałem, więc wcale nie takie wysokie te "góry" i na pewno przy nowym edytorze uda Ci się go wykorzystać.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Calis
Sierżant
Avatar użytkownika
Sierżant

Posty: 757
Dołączył(a): 2 wrz 2013, o 20:39
Lokalizacja: Gdynia

Re: waypoint move oraz wysokość helikoptera

Postprzez Hordkall » 12 kwi 2016, o 20:52

Seba napisał(a):niestety ta komenda działa bardzo średnio. helikopter zniża się, ale nie do określonej wysokości jaką mu nadałem. tylko do około 45 metrów za każdym razem.


To robisz coś źle - u mnie zniża się nawet i do 10 metrów.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Hordkall
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 865
Dołączył(a): 1 sty 2014, o 00:26
Lokalizacja: Wrocław

Re: waypoint move oraz wysokość helikoptera

Postprzez Alduric » 12 kwi 2016, o 21:16

On nie ma naszych modów hordkall. Nasza arma działa kapkę inaczej.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Alduric
Szogun A3C
Avatar użytkownika
Szogun A3C
Karts DLCMarksman DLC

Posty: 4183
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 03:48

Re: waypoint move oraz wysokość helikoptera

Postprzez Seba » 13 kwi 2016, o 16:46

jest to robione tylko i wyłącznie na modzie ACE.
podczas wpisywania także byle jakiej (ale poprawnej) komendzie typu "heli1 FlyInHeight 20" po odpaleniu scenariusza, zawze wyskakuje na górze na czarnym tle, że jest problem w jakiejś linijce kodu związana z bronią, jednak gdy usunę tą komendę "heli1 FlyInHeight 20" to żaden problem w kodzie nie występuje. :/
Seba
Avatar użytkownika

Posty: 11
Dołączył(a): 29 mar 2016, o 17:38


Posty: 8 • Strona 1 z 1

Powrót do Pomoc techniczna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości