Hamburger Hill v2

Opisy i wrażenia z rozegranych misji.
Posty: 18 • Strona 2 z 21, 2

Re: Hamburger Hill v2

Postprzez Panuh » 9 mar 2018, o 22:42

Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
Panuh
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 770
Dołączył(a): 24 lut 2014, o 15:52

Re: Hamburger Hill v2

Postprzez Tyka » 9 mar 2018, o 22:43

Zajebista misja podobało się. Kangur przepraszam za strzał z artylerii, ale to po prostu była reakcja na akcje. Większość drużyny siedziała w bunkrze kiedy w 3 osoby broniliśmy się przed natarciem. Jeszcze raz przepraszam.
Obrazek
Tyka
St Szeregowy
Avatar użytkownika
St Szeregowy

Posty: 36
Dołączył(a): 16 gru 2017, o 00:57

Re: Hamburger Hill v2

Postprzez Radrix » 9 mar 2018, o 22:43

Panuh napisał(a):Obrazek






O. Widzę swojego trupa
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Radrix
St Sierżant
Avatar użytkownika
St Sierżant
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 768
Dołączył(a): 15 gru 2014, o 12:53
Lokalizacja: Stargard

Re: Hamburger Hill v2

Postprzez Venon » 9 mar 2018, o 22:47

fajne.
Pozdrawiam pilotów
Obrazek
Venon
Kapral
Avatar użytkownika
Kapral

Posty: 38
Dołączył(a): 6 sie 2017, o 20:21
Lokalizacja: Pruszków

Re: Hamburger Hill v2

Postprzez Resheph » 10 mar 2018, o 01:40

Resheph (Tango : Strzelec) (27 misja gracza)

Byłem czarny, Koxxus dzięki za dobre RP ;) Było całkiem fajnie do czasu śmierci pod ścianami na samym wzgórzu.

@Lamar - jak jesteśmy w sytuacji gdzie helki startują to włącz krzyczenie. Zupełnie nie było Cię słychać.
Obrazek
Resheph
Kapral
Avatar użytkownika
Kapral

Posty: 51
Dołączył(a): 2 wrz 2017, o 02:47
Lokalizacja: Poznań

Re: Hamburger Hill v2

Postprzez Mikron » 10 mar 2018, o 10:04

Snake [UH1C-M6 M158] : Pilot bojowy
Od początku do końca w powietrzu, trzy lądowania po uzbrojenie, ciągłe wsparcie piechoty i eskorta śmigieł transportowych. Wykonywaliśmy z Orioxem (Co-pilot) płaskie naloty na oznaczone dymem pozycje wroga z użyciem broni strzeleckiej i rakietowej, będąc ciągle w rejonie działań (czas dotarcia kilkanaście sekund). Nie każdy nalot był skuteczny, ale z pewnością udało się porządnie dać łupnia - szczególnie po zdobyciu wzgórza i w czasie kontrataku Wietkongu.Ostrzał przyjęliśmy kilkukrotnie ale bez uszkodzeń.
Dobra współpraca z piechotą dowództwem i Betty 1,2, szybkie przejęcie inicjatywy przez Hotel po śmierci Papa, udało się jakoś ogarnąć ewakuację, ale dodam że te lądowania w centrum na szczycie nie mieściłyby się w regulaminie a piloci dostaliby niezłe baty od dowództwa.
Dobry pomysł ze wsparciem dodatkowymi rekrutami.
Latanie UH1C było słabe - model lotu ociężały choć maszyna dość szybka (do 300km/h) - powinien być zwrotniejszy pomimo ładunku amunicji do działek w przedziale pasażerskim. Przyrządy celownicze raczej umowne - pilot nie ma dostępu do rakiet, które odpala co-pilot, niestety w ścisłej kooperacji z pilotem - nie wiem jakim cudem to trafiało. Celowanie z tego przy włączonym freetracku to niezły ubaw - za każdym razem inne kąty. Pilot nie mógł również oznaczyć miejsca ostrzału dla rakiet smugaczami, bo z pozycji co-pilota nie widać poprawnego toru lotu pocisków - rozbryzgi na boki i nie można ocenić skuteczności. Ogólnie gdyby nie klimat Wietnamu, dobry co-opilot i łączność oraz dobry scenariusz - latanie tą kupą nie sprawiałoby ani grama przyjemności.
Orioxie - bardzo dobrze i precyzyjnie latasz, lądowania dynamiczne, odważne i pewne - pilotując dobrze panujesz nad polem walki i dobrze wybierasz kierunki, szybko decydujesz i pod tym względem oceniam twoje działania bardzo wysoko. Żeby nie było cukierkowo to dodam, że komunikaty masz przesycone emocjami, czasami nic nie wnoszące od działań - niby trochę rp ale raczej nadgorliwe - staraj się krótko i na temat, mniej emocji i podniety, skup się na działaniach piechoty i analizie mapy bardziej bo w tej roli to kluczowe.
Dodam jeszcze że był incydent przy pierwszym wsparciu - po oznaczeniu przez piechotę pozycji okopów na czerwono, oddałem krótką salwę - na szczęście bez rakiet i bez strat własnych.
Niestety filmu nie będzie bo zawiechy dostał ShadowPlay i nie chciałem restartować kompa - a żałuję bo byłby fajny.
Dziękuję wszystkim i do następnego.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Mikron
Kapitan
Avatar użytkownika
Kapitan
Helicopters DLCMarksman DLC

Posty: 1122
Dołączył(a): 30 gru 2013, o 21:55
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Hamburger Hill v2

Postprzez Radrix » 10 mar 2018, o 12:00

https://youtu.be/xX2Be9RvAiM?t=1h25m44s

Śmierć Papy - dostał w papę :sure:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Radrix
St Sierżant
Avatar użytkownika
St Sierżant
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 768
Dołączył(a): 15 gru 2014, o 12:53
Lokalizacja: Stargard

Re: Hamburger Hill v2

Postprzez Lam » 10 mar 2018, o 12:30

Misja bardzo fajna, trochę się zasiedzieliśmy w bunkrze na początku ale potem było całkiem dużo akcji :P Niestety nie było nic do wysadzania przez co całą misję ciągnąłem ze sobą masę ładunków wybuchowych, no ale może kiedy indziej. Pod koniec zrobił się trochę burdel, nie wiadomo było kto w końcu dowodzi, kto żyje a kto nie, ale jakoś daliśmy radę. Od strony technicznej misja super, nie spadało poniżej 40FPS nawet na samym hamburgerze.
Lam
Avatar użytkownika

Posty: 6
Dołączył(a): 2 mar 2018, o 12:56
Lokalizacja: Beograd

Poprzednia strona

Posty: 18 • Strona 2 z 21, 2

Powrót do Raporty z Misji

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości