Do zjazdu A3C pozostało
Zjazd trwa :D

Venezuela

Opisy i wrażenia z rozegranych misji.
Posty: 24 • Strona 2 z 31, 2, 3

Re: Venezuela

Postprzez Bleed » 11 sty 2020, o 01:36

Dokładnie w mojej opinii
Bandaże:
Jałowe- średnio przydatne
Elastyczne-Wysoka jakość zazwyczaj 2 wystarczą zależy od sytuacji. Wada zsuwają się
Uciskowe- Jedne z lepszych zazwyczaj 2-3
Quick-Slot- nie używałem więc nie mam prawa nic mówić

Leczenie się apteczką tylko w wozie medycznym na tyłach szybkość zależy od ran chociaż nie jestem pewien.
RKO- Pomoc w przypadku braku tętna bardzo fajna nowość która wreszcie ma zastosowanie
Złamanie kończyn co utrudnia chłodzenie celowanie ok fajne nowe zastosowanie nowego przedmiotu
Fajne zmiany zoptymalizowany czas wykrwawiania się.
ObrazekObrazekObrazek
Bleed
Kapral
Avatar użytkownika
Kapral

Posty: 45
Dołączył(a): 19 wrz 2019, o 19:46

Re: Venezuela

Postprzez kenji » 11 sty 2020, o 09:49

Bleed napisał(a):Leczenie się apteczką tylko w wozie medycznym na tyłach szybkość zależy od ran chociaż nie jestem pewien.


Zależy od ran, jak byłem cały posiekany, leczyłem się chyba z 10 minut, w przypadku kilku mniejszych ran zajęło to niecałe 30 sekund.

Co do misji, to pierwsze 2-3 godziny dobrze mi się grało, potem już spałem. Długie przestoje na opatrywanie, w miastach było pusto w sumie (może przez to optymalizacja była taka dobra, jak na Tanoę :) )

Nowe mody wniosły powiew świeżości, ale moim zdaniem leczenie trwa za długo. AI są bardziej kuloodporne, podobnie jak gracze. Wcześniej AI bez armora padało po 1 strzale w torso, teraz potrzeba kilku. Takie przynajmniej miałem wrażenie. Podczas misji 3 razy wydawało mi się, że właśnie umarłem, ale tylko straciłem przytomność. Nie wiem też, jak przeżyłem wybuch mrapa, którym jechałem, i nic mi się nie stało.
A no i jak się kliknie "respawn" w menu będąc nieprzytomnym, to się jest dead :)
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
kenji
Sierżant
Avatar użytkownika
Sierżant

Posty: 738
Dołączył(a): 27 lut 2015, o 19:07
Lokalizacja: Police

Re: Venezuela

Postprzez Radrix » 11 sty 2020, o 10:55

kenji napisał(a):A no i jak się kliknie "respawn" w menu będąc nieprzytomnym, to się jest dead :)


Tak jest od zawsze :D
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Radrix
Major
Avatar użytkownika
Major
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 2050
Dołączył(a): 15 gru 2014, o 12:53
Lokalizacja: Stargard

Re: Venezuela

Postprzez Kubaf » 11 sty 2020, o 12:54

Faktycznie wydaje się, że mogliśmy przyjąć o wiele więcej obrażeń. W alphie 2 razy wpadliśmy na mine przeciwpiechotną i wszyscy przeżyli. Jednak każde łatanie całej drużyny zajmowało na prawdę szmat czasu.
Misja spoko. Najpierw desant na plażę później dość ciekawy i pełen wrażeń konwój :)
ObrazekObrazek
Kubaf
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 149
Dołączył(a): 30 wrz 2016, o 06:21
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Venezuela

Postprzez Eilian » 11 sty 2020, o 13:15

Kubaf napisał(a): W alphie 2 razy wpadliśmy na mine przeciwpiechotną i wszyscy przeżyli.


Tylko pytanie czy o taka rozgrywke nam chodzi? "mam w dupie miny, przeciez i tak mnie medycy polataja..."



Moze zamiast zamieniac nas w "A3C - oddzial niesmiertelnych wojownikow Rambo" lepiej byloby zaczac ludzi uczyc?

Moze pora zamienic "szkolenie z taktyki zielonej" i "szkolenie z taktyki czarnej" na "cotygodniowe treningi z taktyki zielonej/czarnej" ? Takie z wolnym dostepem, bez zapisow? Czesc spolecznosci ktora ma chec i czas trenowac, moglaby sie nieco podszkolic, a reszta uczyla by sie od nich obserwujac i sluchajac w trakcie misji?
ObrazekObrazek
Eilian
St Kapral
Avatar użytkownika
St Kapral

Posty: 73
Dołączył(a): 26 sie 2015, o 09:45

Re: Venezuela

Postprzez Krzyciu » 11 sty 2020, o 13:27

Kwestia ustawień ace z którymi nie da się nic w tym momencie zrobić. Albo headshot zabija od razu albo jest tak jak teraz
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Krzyciu
Porucznik
Avatar użytkownika
Porucznik

Posty: 912
Dołączył(a): 28 cze 2017, o 20:07
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Re: Venezuela

Postprzez Paladyni » 11 sty 2020, o 13:33

Jest jeszcze problem taki ze gracz może technicznie się zrespawnić jak po śmierci wejdzie na swego slota jeszcze raz. Po za tym ciała znikają jak gracz wyjdzie.
Co do min przeciwpiechotnych, nie mają one w założeniu ranić przeciwników a nie ich zabijać?
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Paladyni
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 478
Dołączył(a): 3 sty 2015, o 22:10
Lokalizacja: Poznań

Re: Venezuela

Postprzez Eilian » 11 sty 2020, o 13:37

Ranic - tak. Urwac noge... A nie skaleczyc w lydke. Zreszta... co ja tu pisze. Wszyscy chyba wiedza co najmniej rownie dobrze jak ja jak ktora mina dziala? Niektore miny maja za zadanie wyeliminowac caly odzial.
ObrazekObrazek
Eilian
St Kapral
Avatar użytkownika
St Kapral

Posty: 73
Dołączył(a): 26 sie 2015, o 09:45

Re: Venezuela

Postprzez Shock » 11 sty 2020, o 13:54

Przepraszam za nieobecność na misji, siekło mnie jakieś choróbsko i padłem wczoraj.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Shock
Generał dywizji
Avatar użytkownika
Generał dywizji
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 2088
Dołączył(a): 18 maja 2015, o 07:09

Re: Venezuela

Postprzez HusariuS » 11 sty 2020, o 14:43

Paladyni napisał(a):Jest jeszcze problem taki ze gracz może technicznie się zrespawnić jak po śmierci wejdzie na swego slota jeszcze raz.

Jak to od dawna można było wykonać.

Jak dla mnie to jesteśmy zbyt mocni, no ja nie wiem jak przeżyłem spotkanie z BMD-2 w MRAPie który dodatkowo wybuchł), zwłaszcza przez te apteczki które może użyć każdy gracz, wystarczy że jest w MRAPie albo w innym pojeździe w którym można ich użyć.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
HusariuS
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 416
Dołączył(a): 15 sie 2017, o 20:47
Lokalizacja: Fordon

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 24 • Strona 2 z 31, 2, 3

Powrót do Raporty z Misji

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości