Do zjazdu A3C pozostało
Zjazd trwa :D

Operacja Algharb

Opisy i wrażenia z rozegranych misji.
Posty: 13 • Strona 2 z 21, 2

Re: Operacja Algharb

Postprzez HusariuS » 31 lip 2020, o 23:23

Było spoko do momentu zniszczenia moździerzy w kopalni Feruz Abad, misja stała się w tym momencie dla mnie kompletnie nie grywalna, FPSy poniżej 5 i ciągłe ściny.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
HusariuS
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 430
Dołączył(a): 15 sie 2017, o 20:47
Lokalizacja: Fordon

Re: Operacja Algharb

Postprzez Hubi » 31 lip 2020, o 23:32

Dzięki Miru za zniszczenie naszego BWP pod koniec i Egipcjanom za FF w stronę Libii. Obrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Hubi
Sierżant
Avatar użytkownika
Sierżant

Posty: 165
Dołączył(a): 17 gru 2017, o 18:25

Re: Operacja Algharb

Postprzez SzwedzikPL » 1 sie 2020, o 00:50

Misja ogólnie była przyjemna, choć z czasem stała się trochę powtarzalna i momentami nużąca. Myślę, że wiele uroku z walk zabrał fakt, iż AI w ogromnej większości miały zablokowane poruszanie się i stały na wyznaczonych pozycjach, aż do śmierci - choć zauważyłem, że zeus z czasem zaczął z tym walczyć i wprowadzać dynamiczniejsze elementy. Po zajęciu Anar oraz spotkaniu dowódców dało się już również odczuć ogólne zmęczenie. Dzięki wielkie Syrta za miłą rozgrywkę!

Technicznie, ta misja to był prawdziwy test dla naszych technik optymalizacji, dynamicznej symulacji i integracji z headless clientem.

Serwer podczas całej rozgrywki obsłużył ponad 1100 AI. Misja stworzyła 956 AI, 228 z edytora, 728 wygenerowały moduły, resztę dokładał już zeus podczas samej rozgrywki.

W szczytowym momencie headless przeliczał symulację dla 470 AI jednocześnie. Ani razy (nie licząc pierwszych 10 sekund misji) nie widziałem aby FPS serwera spadł poniżej 40, FPS klientów przez ogromną większość misji (nie licząc końcówki) również były w miarę stabilne.

Serwer oraz headless przez całą misję utrzymywali się w granicach 42-55, FPS klientów zaczął zauważalnie i systematycznie spadać pod koniec misji (wejście do Feruz Abad), zbiegło się to z zapadnięciem zmroku. Nie wygląda na to, żeby ilość AI miała tutaj znaczenie, aczkolwiek na razie bezpośredniej przyczyny nie udało mi się zidentyfikować.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
SzwedzikPL
Administrator
Avatar użytkownika
Administrator
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 852
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 17:54
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia strona

Posty: 13 • Strona 2 z 21, 2

Powrót do Raporty z Misji

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości