Do zjazdu A3C pozostało
Zjazd trwa :D

Regulamin forum

Zbiór wszelkich informacji, tj. stopnie, odznaczenia etc.
Posty: 1 • Strona 1 z 1

Regulamin forum

Postprzez Alduric » 3 mar 2013, o 19:26

I. Co wolno i nie wolno umieszczać na forum

1.1. Zabrania się umieszczania treści sprzecznych z prawem, które naruszają dobro innych, np:
a ) treści uznanych powszechnie za wulgarne, obraźliwe, oszczercze wobec innych,
b ) treści dyskryminujących: grupy wyznaniowe, etniczne, mniejszości seksualne, rasowe i inne,
c ) treści faszystowskich, propagujących przemoc, uznawanych powszechnie za drastyczne czy przerażające,
d ) treści zawiązanych z pornografią,
e ) treści zachęcających lub pochwalających zażywanie środków odurzających tj. narkotyki, alkohol etc.

1.2. Zakazuje się rozpowszechniania piractwa w każdej formie
a ) wskazywania źródeł w celu pozyskania nielegalnego oprogramowania,
b )przekazywanie nielegalnie pozyskanego oprogramowania,
c ) podawania seriali, cracków, key generatorów etc.,
d ) udzielania informacji, wskazówek lub sugestii, pozwalających korzystać w sposób nielegalny z oprogramowania,
e ) udzielania informacji, wskazówek lub sugestii, pozwalających na oszukiwanie firm i instytucji,
f ) zakazuje się zadawania pytań o sposób pozyskania rzeczy, o których powyżej,
g ) zakazuje się przywłaszczania/łamania praw autorskich.




II. Obowiązki użytkowników forum

2.0. Użytkownik może posiadać na forum tylko jedno konto. Każde następne będzie usuwane. Użytkownikowi łamiącemu ten zapis zostanie nałożony ban na korzystanie z forum.
2.1. Każdy Użytkownik powinien zapoznać się z treścią FAQ (frequently asked questions - często zadawane pytania).
2.2. Każdy Użytkownik powinien również zapoznać się z Działami dostępnymi na Forum oraz zasadami w nich obowiązującymi, które są opisane w ogłoszeniach i przyklejonych tematach.
2.3. Przed założeniem tematu należy przeczytać FAQ.
2.4. Nie należy zakładać tych samych tematów w różnych Działach ani duplikować tematów krótko wcześniej założonych zarówno przez siebie, jak i przez innych.
2.5. Dla każdego tematu należy dobierać odpowiedni Dział.
2.6. Tytuły wątków należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z danym problemem. Nie należy wstawiać wszelkiego rodzaju ozdobników w tytułach.
2.7. W celu edycji swojego posta należy skorzystać z opcji 'modyfikuj'.
2.8. Należy unikać zbaczania z tematu podczas udzielania odpowiedzi w danym temacie.
2.9. Unikaj pisania postów, które nic nie wnoszą do tematu.
2.10. Zakazuje się publikowania prywatnej korespondencji w każdej formie bez wyraźnej zgody zainteresowanych stron. Dotyczy to korespondencji poprzez , maill, komunikatory lub pozyskanej w inny sposób.
2.11. Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje. Przez szacunek dla innych, uzyskasz poszanowanie dla siebie. Traktuj innych tak, jakbyś chciał być traktowany przez nich.
2.12. Nie krytykuj, nie wyśmiewaj i nie poniżaj słownie innych Użytkowników z powodu według Ciebie banalnego tematu, jak i każdego innego.
2.13. Nie wstawiaj w postach dużej grafiki ani długich linków, które powodują rozjeżdżanie się Forum. Przy dużej grafice korzystaj z serwerów do zamieszczania grafiki (np. fotosik.pl), do których możesz podać adres w poście lub wstawić miniaturę.
2.14. Na Forum piszemy w języku polskim. Użytkownik ma obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną (polska pisownia, znaki interpunkcyjne) swoich postów, tematów czy innych treści, które publikuje. NIE NALEŻY UŻYWAĆ PRZY TYM WIELKICH LITER, które traktowane są jak krzyk. Poprawnie i zrozumiale opisany problem zwiększa Twoje szanse na znalezienie pomocy.
2.15. Wystrzegaj się krytyki Administratorów i Moderatorów w kwestiach regulaminowych. Regulamin jest stworzony dla utrzymania porządku na Forum.
2.16. Wszelkie przejawy łamania etykiety oraz postanowień niniejszego regulaminu w stosunku do Administratorów i Moderatorów na kanałach prywatnych (, maill, komunikatory), spotkają się z konsekwencjami przewidzianymi w Regulaminie.
2.17. Od rozwiązywania problemów jest Forum. Nie spamuj linkami do założonego wątku w postach, podpisie,SB itp.
2.18. Użytkownicy nie mogą posiadać tagów klanowych w nickach/podpisach (Ewentualnie za zgodą Administracji) . Reklamowanie innych grup/klanów/portali/stron internetowych odbywa się tylko poprzez bannery wcześniej uzgodnione między Administracją obu portali.




III. Prawa użytkowników, kary i ostrzeżenia

3.1. Posty i tematy niezgodne z Regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów.
a ) Moderator może też:
- zażądać od Użytkownika zmiany tytułu topiku, treści posta.
- zmodyfikować tytuł tematu bądź treści posta Użytkownika.
- dopisywać, usuwać swoje poprawki przy ingerencji w treść posta.
- zablokować czasowo wątek do momentu wyjaśnienia wątpliwości.
b ) Autor zamkniętego topiku ma prawo:
- poprosić Moderatora o podanie motywów decyzji i ewentualnie - wycofanie jej.
- Moderator może zweryfikować swoją decyzję samodzielnie bądź w porozumieniu z Administratorem lub innym Moderatorem.
- dopiero wtedy, w razie różnicy zdań, Użytkownik ma prawo do interwencji u Administratora,
Decyzja Moderatora lub Administratora jest w tym wypadku niepodważalna.
3.2. Użytkownicy nagminnie łamiący Regulamin i ignorujący upomnienia Moderatorów powinni liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia lub z zablokowaniem dostępu do Forum. Także jednorazowe przewinienia (np. obraźliwe wiadomości na , na komunikatorach, posty lub tematy na Forum, zmierzające do skłócenia Użytkowników) uznane przez któregoś z Administratorów lub Moderatorów za ciężkie, mogą skutkować tym samym bez uprzedniego upomnienia czy ostrzeżenia).
a ) Zablokowanie dostępu do Forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
- czasowo określony - konto Użytkownika zostanie zablokowane lub otrzyma on zakaz pisania (biała ściana) na Forum, , lub/oraz na SB na czas określony. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane,
- czasowo nieokreślony - konto Użytkownika zostanie zablokowane na czas bliżej nikomu nieznany,
- stały - konto zostanie zablokowane na zawsze bądź usunięte z bazy forum.
b ) Niezależnie od czasu trwania bana, a stosownie do przewinień Użytkownika i możliwości technicznych, konto może być zablokowane:
- imiennie - Użytkownik nie będzie mógł zalogować się ze swoim nickiem, ale będzie mógł przeglądać Forum.
- poprzez IP komputera (a w skrajnych wypadkach całej podsieci) - Użytkownik w ogóle nie będzie mógł się połączyć z Forum z danego IP.
c ) W najbardziej skrajnych przypadkach Użytkownikowi zostanie zablokowany dostęp na poziomie serwera, co skutkuje całkowitym brakiem dostępu do portalu i Forum (nasz serwer przestanie "istnieć" dla Użytkownika).
d ) Stosownie do charakteru bana i przewinienia Użytkownika:
- każde nowe konto będzie natychmiast usuwane w przypadku stwierdzenia, że właściciel jest osobą niepożądaną.
e ) Użytkownik nie ma możliwości usunięcia swojego konta na forum ArmA3coop.pl
- Użytkownik akceptując regulamin, nie ma prawa rościć sobie praw do kasacji konta.
f ) Decyzję o ukaraniu podejmuje Administrator na podstawie:
- decyzji własnej lub konsultowanej z Moderatorem,
- wniosku Moderatora,
- wniosku Użytkownika, pozytywnie zweryfikowanego przez Moderatora.
- W przypadku niszczenia gry innym składki na serwer które dany użytkownik wpłacił nie zostaną zwrócone.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Alduric
Szogun A3C
Avatar użytkownika
Szogun A3C
Karts DLCMarksman DLC

Posty: 4096
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 03:48

Posty: 1 • Strona 1 z 1

Powrót do Dział Informacyjny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość