Opcjonalne, ale wymagane mody...

Dział dotyczący gry Arma 3
Posty: 18 • Strona 1 z 21, 2

Opcjonalne, ale wymagane mody...

Postprzez Hansu » 18 paź 2013, o 17:42

Informacja dla wszystkich ludzi. Dwa mody zaznaczone jako "opcjonalne" są wymagane do gry na niektórych misjach, bo inaczej nie będziecie mogli z nami grać ;). Tymi modami są:

-"PG SERVICES - PRIVATE MILITARY COMPANY"
-"ARMA 2 FREE - MAPY"



Dzisiaj, czyli 18.10.2013r. wymagany jest mod "PG SERVICES - PRIVATE MILITARY COMPANY" aby móc grać na misji.
Hansu
Avatar użytkownika

Posty: 482
Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 21:47
Lokalizacja: Szczecin

Re: Opcjonalne, ale wymagane mody...

Postprzez eloszki » 18 paź 2013, o 17:47

Fajnie jakby przy zapisywaniu sie na misje bylo opisane jakie mody sa wymagane a jakie mozna sobie odpuscic.
eloszki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Dołączył(a): 13 wrz 2013, o 09:07
Lokalizacja: Warszawa

Re: Opcjonalne, ale wymagane mody...

Postprzez Maciej » 18 paź 2013, o 19:23

Po prawdzie najwygodniej jest mieć odpalone wszystkie mody, różnicy z wydajnością gry nie ma, a nie trzeba pamietać które mody włączyć
Maciej
Avatar użytkownika

Posty: 51
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 20:06

Re: Opcjonalne, ale wymagane mody...

Postprzez Calis » 18 paź 2013, o 19:44

NajemnikVpl napisał(a):[...]Dwa mody zaznaczone jako "opcjonalne" są wymagane do gry [...] dzisiaj[...]

Więc nie lepiej jest napisać w repozytorium, że są wymagane? Rozumiem, że są mody ważne i ważniejsze, ale to troszkę robienie problemu przy wchodzeniu na misję.
ObrazekObrazekObrazek
Calis
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 711
Dołączył(a): 2 wrz 2013, o 20:39
Lokalizacja: Gdynia

Re: Opcjonalne, ale wymagane mody...

Postprzez Hansu » 18 paź 2013, o 21:52

Calis napisał(a):
NajemnikVpl napisał(a):[...]Dwa mody zaznaczone jako "opcjonalne" są wymagane do gry [...] dzisiaj[...]

Więc nie lepiej jest napisać w repozytorium, że są wymagane? Rozumiem, że są mody ważne i ważniejsze, ale to troszkę robienie problemu przy wchodzeniu na misję.


Mi to mówisz ? Gdyby chcieli tak zrobić to bym nie robił tego tematu ;) .
Hansu
Avatar użytkownika

Posty: 482
Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 21:47
Lokalizacja: Szczecin

Re: Opcjonalne, ale wymagane mody...

Postprzez Astus » 18 paź 2013, o 22:10

Mody obowiązkowe to takie, które musisz mieć aby zagrać każdą misje. Natomiast opcjonalne to takie, które dodatkowo są dopuszczalne podczas tworzenia misji oficjalnych. Opcjonalne są również z tego względu że, możesz nie chcieć grać na Cherno, to nie musisz tego moda ściągać, nie jest sprawdzane czy go masz czy nie.

Ogólnie możecie mieć włączone jakie mody chcecie byle byście wbili na server(oczywiście chodzi o mody z repo i client site).

Calis napisał(a):Więc nie lepiej jest napisać w repozytorium, że są wymagane?

Można podchodzić do każdego człowieka jak do debila ale naprawdę wolałbym tego uniknąć.

Fajnie jakby przy zapisywaniu sie na misje bylo opisane jakie mody sa wymagane a jakie mozna sobie odpuscic.

Cóż przy pmc, to oczywiście dobrze by było jakby w opisie misji była wzmianka że został on użyty. Natomiast co do Cherno, to jeśli jest w opisie mapa Cherno, to chyba nie trzeba pisać dodatkowego komunikatu?
ObrazekObrazek
Astus
Sierżant
Avatar użytkownika
Sierżant
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 484
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 02:00

Re: Opcjonalne, ale wymagane mody...

Postprzez Calis » 19 paź 2013, o 06:59

Astus napisał(a):Można podchodzić do każdego człowieka jak do debila ale naprawdę wolałbym tego uniknąć.


Nie rozumiem waszych niektórych poglądów. Czemu od razu macie brać społeczność za imbecyli? oO Informacji zero i opisy wprowadzające w błąd. Dla mnie opcjonalny może być hudziak, blastcore, JSRS - a wszystko czego może wymagać misja jest wymagane - logiczne, prawda? Gdyby każdy nowy członek grupy pobrał te jebane 200mb dodatkowych "opcjonalnych" danych było by po sprawie w 10 min. A tak sami sprawiacie sobie problemy, taki mój punkt widzenia i chyba tylko wy go nie podzielacie. Jestem ciekaw ile ludzi pobierało PGmod'a tuż przed misją i czy było jakieś przesunięcie z tego powodu ;)

Astus napisał(a):opcjonalne są również z tego względu że, możesz nie chcieć grać na Cherno, to nie musisz tego moda ściągać, nie jest sprawdzane czy go masz czy nie.

Oj Astus, znajdz mi jedną osobę z A3C (nie licząc grona admin-dow) którzy mają aż takie widzi-mi-się ;) Chodzi o to by rozegrać scenariusz, im różnorodniej, tym lepiej :)
ObrazekObrazekObrazek
Calis
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 711
Dołączył(a): 2 wrz 2013, o 20:39
Lokalizacja: Gdynia

Re: Opcjonalne, ale wymagane mody...

Postprzez Hansu » 19 paź 2013, o 07:21

Astus napisał(a):Mody obowiązkowe to takie, które musisz mieć aby zagrać każdą misje. Natomiast opcjonalne to takie, które dodatkowo są dopuszczalne podczas tworzenia misji oficjalnych. Opcjonalne są również z tego względu że, możesz nie chcieć grać na Cherno, to nie musisz tego moda ściągać, nie jest sprawdzane czy go masz czy nie.


A jeśli jakiś MM stworzy misje bez jednostek i broni PAM ? Może też go zaznaczymy jako opcjonalny ;) ?
Już wiele razy ludzie pytali się czy mod Arma 2 Free musi być włączony, i okazywało się, że niektórzy go nie ściągnęli "bo nie jest obowiązkowy". Mody opcjonalne to takie które nie są wymagane do ŻADNEJ misji np. Sthud, JSRS...
Hansu
Avatar użytkownika

Posty: 482
Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 21:47
Lokalizacja: Szczecin

Re: Opcjonalne, ale wymagane mody...

Postprzez ChiggyXX » 19 paź 2013, o 07:43

Maciej napisał(a):Po prawdzie najwygodniej jest mieć odpalone wszystkie mody, różnicy z wydajnością gry nie ma, a nie trzeba pamietać które mody włączyć


Dokładnie zawsze mam odpalone wszystkie mody z wyjątkiem --Arma 2 free-- i --Arma 2 free cba-- które włączam tylko na Czarnoruś. Nigdy nie było problemu z wejściem na server z tego powodu.

Lepiej sprawdzić czy wszystko działa na pół godziny przed rozgrywką niż na minutę przed misją pobierać moda z repozytorium.
ChiggyXX
Avatar użytkownika

Posty: 589
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:38

Re: Opcjonalne, ale wymagane mody...

Postprzez KapitanBomba » 19 paź 2013, o 08:57

Maciej napisał(a):Po prawdzie najwygodniej jest mieć odpalone wszystkie mody, różnicy z wydajnością gry nie ma, a nie trzeba pamietać które mody włączyć

Ja również mam non stop odpalone wszystkie mody i śmiga .
KapitanBomba
Avatar użytkownika

Posty: 296
Dołączył(a): 17 lip 2013, o 20:10
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Następna strona

Posty: 18 • Strona 1 z 21, 2

Powrót do Arma 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość