Studio filmowe seyren'a

Dział dotyczący gry Arma 3
Posty: 46 • Strona 4 z 51, 2, 3, 4, 5

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez DaWiD96 » 31 sty 2014, o 16:53

:twisted:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
DaWiD96
Sierżant
Avatar użytkownika
Sierżant

Posty: 1420
Dołączył(a): 10 cze 2013, o 14:09
Lokalizacja: Kępno (Wielkopolska)

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez Siergiej29 » 31 sty 2014, o 17:11

Oooo To TO ! Jest niezłe !
Siergiej29
Avatar użytkownika

Posty: 206
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 11:14

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez AlienW71 » 31 sty 2014, o 17:25

nadchodzą piękne czasy :shock:
AlienW71
Avatar użytkownika

Posty: 54
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 21:13
Lokalizacja: Polska - Wrocław

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez Calis » 31 sty 2014, o 18:39

seyren napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=aoYo6kGgShY&feature=youtu.be


zakładajcie grupę przeskakuję do Was :p :lol:
ObrazekObrazekObrazek
Calis
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 712
Dołączył(a): 2 wrz 2013, o 20:39
Lokalizacja: Gdynia

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez Chrno » 31 sty 2014, o 21:42

Zmiany od ostatniego testu:
- Zombi na dedyku zabijały na 1-2 strzały zamiast 5-6 - naprawione.

- Zombi są minimalnie mniej odporne. Podpowiedz: strzelanie w głowy działa cuda.

- Naprawiony spawn, można dynamicznie rozmieszczać/kasować zombiaki funkcjami a3c.

- Snorki/skoczki skaczą na gracza z odległości 9m zamiast z 6m, ale za to robią mniejszy dmg + dmg zadawany jest pod koniec skoku o ile trafią susem w gracza (wcześniej dmg był zadawany już w czasie skoku z sporej odległości).

- Praktycznie cały skrypt jest teraz wykonywany po stronie servera, więc powinno być lepiej z fpsami (nie żeby ktoś się skarżył :lol: )
Chrno
Avatar użytkownika

Posty: 85
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 19:18

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez seyren » 1 lut 2014, o 01:28

Zgrałem cały badziew który zalegał mi na dysku..

http://www.youtube.com/watch?v=7j3W5Jjf ... e=youtu.be
seyren
Avatar użytkownika

Posty: 629
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 17:40

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez Sam Thorn » 6 lut 2014, o 20:41

Wygląda smakowicie. Chcę misję! :D
Sam Thorn
Szeregowy
Avatar użytkownika
Szeregowy

Posty: 7
Dołączył(a): 5 lut 2014, o 22:55

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez seyren » 10 lut 2014, o 00:57

Takie tam na szybko zmontowane.
http://www.youtube.com/watch?v=xtZet6jy ... e=youtu.be

Dodatkowo są psy które również atakują.

Działanie Anomalii jest proste. "Tornado" wciąga jednostkę w centrum, po czym ciska nią w ziemie. Da się przed tym uciec. "Electro" po natknięciu się na ciało razi je prądem zabijając natychmiast. Dodatkowo da się jej zrobić waypointy.
seyren
Avatar użytkownika

Posty: 629
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 17:40

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez seyren » 11 lut 2014, o 08:57

seyren
Avatar użytkownika

Posty: 629
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 17:40

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez Chrno » 11 lut 2014, o 14:21

Ani mnie ani was to nie interesuje, choć nie wątpię że są wśród nas osoby które może to zainteresować (np. mnie): 1:56 widać kokosy
Chrno
Avatar użytkownika

Posty: 85
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 19:18

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 46 • Strona 4 z 51, 2, 3, 4, 5

Powrót do Arma 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość