Do zjazdu A3C pozostało
Zjazd trwa :D

Aktualizacja modów - @PAM/@A3CS

Ogłoszenia A3C
Posty: 2 • Strona 1 z 1

Aktualizacja modów - @PAM/@A3CS

Postprzez Alduric » 24 maja 2014, o 03:20

Nocna aktualizacja modów, sporo poprawek i zmian. Niestety błąd dokumentacji CBA, wymusza na nas/was pobranie moda Polish Army Mod od nowa. Mody na serwerze zostaną zaktualizowane po zakończeniu oficjalnej misji sobotniej (Szturm lotniska v3). Zapraszamy do changeloga:


Polish Army Mod v1.01
- Poprawka dla systemu weryfikacji wersji (Dlatego musicie pobrać moda od nowa ...)
- Poprawki dla jednostek pilotów oraz snajperów (Wedle feedbacku z działu propozycje)
- Poprawki dla samolotów, głównie hitboxy + pozycja copilota w niektórych maszynach.
- Zmniejszono szansę na zacięcie się broni.
- Poprawki do hitboxów czołgów.
- Nowe stopnie amerykańskie.
- Nowe jednostki saperskie.

Aby poprawnie zaktualizować A3CSa oraz PAMa należy USUNĄĆ folder @A3CS z głównego folderu army oraz folder a3cs z folderu userconfig!

A3CS 0.14
- Wszystkie skrzynki dostały własną texture.
- Dodano pustą skrzynkę do transportu lotniczego.
- Dodano wsparcie koordynatów 8 cyfrowych dla wszystkich map z A3MP 1.5a.
- Poprawiono wszystkie itemy. Nie powinno być już możliwości wrzucenia któregoś z nich na slot zegarka.
- Zwiększono wagę itemów Lin.
- Dodano wsparcie dla skrótów klawiszowych z użyciem shifta,ctrl oraz alta przy konfiguracji klawiszy dla menu (nowy userconfig).
- Poprawiono zachowanie się akcji odcinania broni w przypadku gdy gracz leży. Od tej pory leżący gracz podczas próby odblokowania broni dostanie informacje, iż na leżąco nie może tego zrobić.
- Dodano możliwość zablokowania broni w pojazdach (ten sam skrót co w przypadku broni ręcznej).
- Poprawiono błąd z łapaniem przez NameTag w SinglePlayer/Edytorze obiektów nie będących ludźmi.
- Zamieniono hinty o zacięciu oraz zabezpieczeniu broni na ikonki wyświetlające się w prawym górnym rogu ekranu.
- Menu przedmiotów nie powinno juz znikać po wybraniu którejś z opcji (menu się nie zamknie ale również nie zostanie odświeżone).
- Dodano nasz własny GPS który wyświetla kierunek, prędkość oraz grid użytkownika (bez mapki).
- Dodano itemy "Latarka osobista" oraz "Latarka osobista (czerwona)" służące do oświetlania terenu przed sobą.
- Usunięto zwykłą latarkę.
- Poprawiono wykrywanie serii w trybie ognia "Burst" (Thx Mejker).
- Do okna inventory dodano licznik wskazujący wagę (kg) ekwinpunku który na sobie masz.
- Poprawiono widoczność ilość amunicji AI kontrolowanego przez zeusa.
- Dodano możliwość zmiany broni dla AI kontrolowanego przez zeusa.
- Dodano możliwość przejścia kontrolowanego przez zeusa AIka w tryb "Samobójca". Zakłada on wtedy na siebie ładunki wybuchowe a w menu akcji ma możliwość ich zdetonowania :)
- Dodano możliwość korzystania z ACRE podczas kontrolowania AI jako zeus. By działo to poprawnie do umieszczenia w misji zeusa należy użyć specjalnie przygotowanej postaci ****
- Dodano możliwość klepnięcia gracza w ramie (CQB).
- Dodano item "Zestaw narzędzi" który potrzebny jest do rozbrajania min i napraw pojazdów.
- Dodamo możliwość "szybkiego" naprawiania pojazdów przez inżynierów (Armowa opcja została wyłączona). Opcja ta będzie rozwijana w przyszłości.
- Dodano wykrywacz min.
- Dodano możliwość "szybkiego" rozbrajania min tylko przez inżynierów (Armowa opcja została wyłączona). Opcja ta będzie rozwijana w przyszłości.
- Opcja "Załaduj skrzynkę" została przesunięta z menu akcji do menu interakcji z obiektem.
- Dodano podstawową funkcję sygnału SOS dla wszystkich helikopterów. Pilot pod przyciskiem interakcji z pojazdem ma opcję wysłania sygnału SOS który na pozycji pojazdu w momencie wysłania stawia czerwony marker.
- Dodano blokadę która niepozwoli na siedzenie jako pilot w helikopterze/samolocie jednostce która nie jest pilotem.
- Dodano do edytora moduły umożliwiające wszystkim graczom: latanie helikopterami i samolotami (nie tylko pilotom), leczenie i reanimacje (nie tylko medykom), rozbrajanie min (nie tylko inżynierom).
- Dodano możliwość deklaracji medyków, pilotów i inżynierów w misji poprzez zapisanie w danej jednostce określonej wartości (więcej: viewtopic.php?f=8&t=536).
- Dodano identyfikator określający możliwość transrpotu do configu wybranych skrzyń.
- Dodano tymczasową wersję systemu zmęczenia.
- Poprawiono deklaracje medyków, pilotów i inżynierów w configach jednostek.
- Dodano identyfikator typu broni oraz ogłuszenia do configu wszystkich broni.
- Opcje "Lower headset" oraz "Raise Headset" z menu pod rolką zostały przeniesione do menu interakcji z własną postacią.
- Dodano identyfikator określający możliwości transportu skrzynek do configu wszystkich pojazdów.
- Dodano zupełnie nowy pasek postępu akcji.
- Do skrzynki z itemami dodano dalmierz, wskaźnik laserowy, baterie, gps, latarki osobiste w 2 wersjach i zestaw narzędzi.
- Do menu interakcji z własną postacią dodano menu ACRE w którym można zmienić ustawienia słuchawek.
- Poprawiono błąd z wymuszeniem slota obserwatora w przypadku kiedy gracz przed wyjściem z serwera zmienił grupę.
- Poprawiono błąd skryptu zjazdu na linach (upadek). Funkcja w wciąż wymaga testów.
- Poprawiono błąd z pokazywaniem się nametaga na pojazdach

Od tej chwili do poprawnego uruchomienia A3CSa wymaga się włączonego A3MP oraz ACRE.
Jeżeli z jakichś przyczyn chcemy uruchomić A3CS bez ACRE lub A3MP należy usunąć z folderu @A3CS/addons pliki a3cs_cm_a3mp.pbo w przypadku braku A3MP lub a3cs_cm_acre.pbo w przypadku braku ACRE.

Aby poprawnie zaktualizować A3CSa należy USUNĄĆ folder @A3CS z głównego folderu army oraz folder a3cs z folderu userconfig!
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Alduric
Szogun A3C
Avatar użytkownika
Szogun A3C
Karts DLCMarksman DLC

Posty: 3782
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 03:48

Re: Aktualizacja modów - @PAM/@A3CS

Postprzez Mikron » 24 maja 2014, o 09:01

Jestem wręcz wzruszony :roll: szczególne dzięki za zmiany dla belek o pilotów.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Mikron
Major
Avatar użytkownika
Major
Helicopters DLCMarksman DLC

Posty: 1152
Dołączył(a): 30 gru 2013, o 21:55
Lokalizacja: Gdańsk


Posty: 2 • Strona 1 z 1

Powrót do Ogłoszenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości