Do zjazdu A3C pozostało
Zjazd trwa :D

Aktualizacja modów - @PAM/@A3CS

Ogłoszenia A3C
Posty: 43 • Strona 5 z 51, 2, 3, 4, 5

Re: Aktualizacja modów - @PAM/@A3CS

Postprzez Wikary » 12 maja 2014, o 06:48

Jeśli odpowiednio zmodyfikujesz misję i usuniesz jednostki/obiekty, którym zmienił się classname to bez problemu ją odpalisz ;) Potem wystarczy już tylko dodać nowe, zmienione jednostki.


Dla mnie wygodniejsze okazało się ręczne usunięcie (notepad++) z mission.sqm odnośników do nieistniejących dodatków (addOns [] i addOnsAuto []), podmiana (wyszukaj/zmień) starych nazw obiektów a nowe i zapisanie misji na nowo.W ten sposób nic nie musiałem ponownie ustawiać, co mi bardziej odpowiada. Wydaje się stabilne. Wczoraj odpaliłem grę dla paru osób i działało.

Btw. JSRS2.1 konfliktuje u mnie z nowymi modami i zawiesza Arme jak próbuję sam postawić serwer. Nie przeszkadza jeśli to ja się z kimś łączę.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Wikary
Generał brygady
Avatar użytkownika
Generał brygady
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 1286
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 23:00
Lokalizacja: KrK

Re: Aktualizacja modów - @PAM/@A3CS

Postprzez Alduric » 12 maja 2014, o 13:41

U mnie problemu nie ma z zwiechami army, więc to indywidualny konflikt. Przypominam - viewtopic.php?f=13&t=2108 BARDZO ważny fix.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Alduric
Szogun A3C
Avatar użytkownika
Szogun A3C
Karts DLCMarksman DLC

Posty: 3782
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 03:48

Re: Aktualizacja modów - @PAM/@A3CS

Postprzez Hansu » 12 maja 2014, o 22:16

- Nowa broń: Radom Hunter
Obrazek
Hansu
Avatar użytkownika

Posty: 482
Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 21:47
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

Posty: 43 • Strona 5 z 51, 2, 3, 4, 5

Powrót do Ogłoszenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość