Do zjazdu A3C pozostało
Zjazd trwa :D

A3MP - debata, dostępne mapy

O wszystkim i niczym.
Posty: 31 • Strona 2 z 41, 2, 3, 4

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Krzyciu » 9 gru 2019, o 18:56

Pulau i Ruha się nie zgodzę. Stosunkowo dużo misji na nich było, szczególnie na tej pierwszej. Plus Pulau to nasza jedyna mapa na pacyfiku.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Krzyciu
Porucznik
Avatar użytkownika
Porucznik

Posty: 912
Dołączył(a): 28 cze 2017, o 20:07
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Shock » 9 gru 2019, o 19:02

W sumie zgadzam się z Panuhem i Krzyciem. Beketow to dobra mapa, a Pulau i Ruha bym zostawił.
Reszta tak jak napisał Panuh.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Shock
Generał dywizji
Avatar użytkownika
Generał dywizji
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 2085
Dołączył(a): 18 maja 2015, o 07:09


Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Panuh » 9 gru 2019, o 19:27



Cherno 2035 ma wraki standardowo jak postapo - odpada, juz testowalem

Przetestuje:
Kujari - teren plaski, duzo murzynskich wiosek, tekstury 7/10 - jako dodatkowa, bo nie zastapi Duali ktora ma roznice terenowe... a szkoda...
Mogadishu - no mapa na jedna misje, moze max 3. Mapa na odpierdol. Drogi maja trojkatne stalagmity, najebane obiektow, tekstury jak na isla duala
Kunduz - 5x5km zajebisty, ale mały i dużo waży... taka ladna mala FATA. // Mapa tylko i wylacznie dla piechoty, nic wiecej nie ma do zaoferowania poza ladnymi teksturami
Al Salman - kolejna mapa 10x10km na jeden scenariusz, jedno miasto, poza tym pusty teren

Chyba odpadaja. Jedynie te Kujari, ale raczej useless. Kunduz wydaje sie okej, ale wazy ponad 1GB.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Panuh
Naczelny Maszynista
Avatar użytkownika
Naczelny Maszynista

Posty: 973
Dołączył(a): 24 lut 2014, o 15:52

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Alduric » 9 gru 2019, o 22:39

Prawdopodobnie bedzie tak jak Panuh zdecyduje. O odchudzanie mi nie zależy, ale tez nie chce zwiększać wagi moda ziom.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Alduric
Szogun A3C
Avatar użytkownika
Szogun A3C
Karts DLCMarksman DLC

Posty: 4120
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 03:48

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Shock » 9 gru 2019, o 23:18

Można by posprawdzać mapy do Unsungai IF, bo się sporo ostatnio pojawiło.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=

https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Shock
Generał dywizji
Avatar użytkownika
Generał dywizji
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 2085
Dołączył(a): 18 maja 2015, o 07:09

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Paladyni » 9 gru 2019, o 23:46

Do wyjebania:
Aliabad region - za
Esseker - duzo wazy, gowno optymalizacja, nakurwione obiektami, jedynie piechota wchodzi w gre i to na malym procencie mapy. Scenariusze tylko w jednym stylu. - za
Pulau - małe gówno, dobre tylko do napieralanki - moze z raz widzialem w kalendarzu? - Nie zgadzam się, jedyna mapa będąca na pacyfiku nie wymagajaca Apexa. Wywalając tą mapę odcinamy się od wszelkich typu wojen amerykanie vs narkobaroni lub państwo południowoamerykańskie.
Roshe - idz pan w chuj, kazdy tak powie - Nie mamy alternatywy co do mapy typowo Europejskiej, wcześniej tą role robiło Celle - 2.
Ruha - jebie mułem promil mniej od roshe, za duzo obiektow nasrane - optymalizacja taka se - Nie mamy alternatywy co do mapy typowo Europejskiej, wcześniej tą role robiło Celle - 2.
Shapur - za mała, do kosza pomimo tego ze mam gotowy Bagdad - za
ToraBora - sory, nikt tego nie uzywa a jest dłuuuuugo w naszym repo - Neutral - Jest to spoko mapa na misję typu wysadzenie mostu, bądz przeprawy.
Utes - bezuzyteczna totalnie, maly teren - za

RECYKLING:

Taviana - proponuje dać jej jeszcze szanse... MM mogą usuwać modułem wraki i ciała zawarte w mapie, info u mnie na PW. - To samo mozna powiedzieć o prawie każdej słabo-zoptymalizowanej mapie

Do zaaktualizowania:
Panthera - lub do wyjebania - Mimo wszystko bym ją zostawił, jest to dobra alternatywa kiedy Czarnoruś się znudzi przy wschodnich/bałkańskich konfliktach.

Ostatnio edytowano 11 gru 2019, o 23:32 przez Paladyni, łącznie edytowano 2 razy
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Paladyni
St Plutonowy
Avatar użytkownika
St Plutonowy

Posty: 478
Dołączył(a): 3 sty 2015, o 22:10
Lokalizacja: Poznań

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Panuh » 10 gru 2019, o 17:13

Temat jest aktywny od niedzieli. W tym czasie każdy miał okazję się wypowiedzieć. Jeśli ktoś do tej pory się nie wypowiedział to miał na to 2 dni.

Podsumowanie:

Propozycje map:
Lythium - Nie
Cham - Nie
Krasnorus - Nie
Vinjesvingen - Nie
Archipelago - Nie
Bozcaada - Nie
Jasło - Nie
Fapovo - Nie.
Uzbin Valley - Nie
Violahti - Tak
New Esseker - Nie
    update nie dał optymalizacji
Beketov - Tak
Kujari - Nie
Mogadishu - Nie
Kunduz - Tak
Nam - Nie
    Pasuje tylko jakościowo do UnSunga. Do dodania jako dodatkowy mod, nie pasuje do biblioteki A3MP
Crossroads Bocage - Nie
    Mały teren, 4x4km


Do wyjebania:
Aliabad region
Esseker
Ruha
Shapur
ToraBora
Utes
Taviana
Roshe

Do zaaktualizowania:
Panthera - lub do wyjebania
Isla Duala - lub do wyjebania



Zawartość A3MP po aktualizacji:
    1.Bystrica
    2.Chernarus Winter
    3. Chernarus
    4. Clafghan
    5. Diyala Iraq
    6. Hazar Kot-Valley
    7. Hunters Valley
    8. Isla Duala
    9. Namalsk
    10. Napf
    11. Panthera
    12. Podagorsk
    13. Afghan Village
    14. FATA
    15. Pulau
    16. Reschmann Province
    17. Takistan
    18. Zargrabad
    19.Violahti
    20. Beketov
    21. Kunduz

Temat pozostawiam do wglądu Aldura. Propozycje i zażalenia prosze kierowac na pw
Ostatnio edytowano 10 gru 2019, o 18:14 przez Panuh, łącznie edytowano 2 razy
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Panuh
Naczelny Maszynista
Avatar użytkownika
Naczelny Maszynista

Posty: 973
Dołączył(a): 24 lut 2014, o 15:52

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Narol » 10 gru 2019, o 17:21

Do wyjebania:
Aliabad region Za
Esseker - duzo wazy, gowno optymalizacja, nakurwione obiektami, jedynie piechota wchodzi w gre i to na malym procencie mapy. Scenariusze tylko w jednym stylu. Mimo że jest, jaka jest, czasami jest wykorzystywana, a mm z pomysłem zawsze potrafi tam zmontować coś ciekawego. Ja bym ją zostawił.
Pulau - małe gówno, dobre tylko do napieralanki - moze z raz widzialem w kalendarzu? Akurat tu zgadzam się z innymi. Jedyna mapa pacyficzna bez apexa.
Roshe - idz pan w chuj, kazdy tak powie co do niej to nie mam zdania, może najpierw sprawdźmy nowszą wersję (2.0 u nas jest 1.0) zanim zapadnie decyzja o wyjebaniu bądź zostawieniu?
Ruha - jebie mułem promil mniej od roshe, za duzo obiektow nasrane - optymalizacja taka se Zostawić. stosujemy ją i na podstawce oraz IF
Shapur - za mała, do kosza pomimo tego ze mam gotowy Bagdad Za
ToraBora - sory, nikt tego nie uzywa a jest dłuuuuugo w naszym repo Za
Utes - bezuzyteczna totalnie, maly teren W aktualnej formie ta mapa sensu niema chyba że byłaby połączona np. z Chernorusią tak jak jest zrobione w chernorus 2035

RECYKLING:

Taviana - proponuje dać jej jeszcze szanse... MM mogą usuwać modułem wraki i ciała zawarte w mapie, info u mnie na PW. Zaostwić, ciała i wraki to nie problem

Pisałem posta idealnie w momencie, kiedy pisałeś swoje panuh ;P
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Narol
St Sierżant
Avatar użytkownika
St Sierżant
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 340
Dołączył(a): 13 lip 2017, o 15:47

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Wasyl » 10 gru 2019, o 17:22

Ja bym Taviane zostawił. Udało mi się na niej 2 spoko misje nawet zrobić. Przy stosunkowo dużej liczbie AI
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Wasyl
Sierżant
Avatar użytkownika
Sierżant

Posty: 268
Dołączył(a): 16 gru 2018, o 17:50

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 31 • Strona 2 z 41, 2, 3, 4

Powrót do Offtopic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości