Do zjazdu A3C pozostało
Zjazd trwa :D

A3MP - debata, dostępne mapy

O wszystkim i niczym.
Posty: 31 • Strona 1 z 41, 2, 3, 4

A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Panuh » 8 gru 2019, o 18:34

Pochłaniacz kebabów prosił, więc wrzucam:

Lista dostępnych map w modzie A3MP na dzień 8.12.2019

Wykorzystanie mapy to ocena pod wzgledem tego, jak czesto bylo rozgrywane w mojej karierze i widziane w kalendarzu. Moim zdaniem.
Optymalizacja = obciazenie pustej mapy u clienta etc

1. Aliabad region
- teren operacyjny 5x5km,
- wykorzystanie mapy 1/10 (wcale)
- mało elastyczna scenariuszowo
- optymalizacja 9/10
2. Bystrica
- teren operacyjny 8x8hm,
- wykorzystanie mapy 3/10 (sporadycznie)
- optymalizacja 9/10
- idealna alternatywa dla Chernarusi
3. Chernarus Winter
- teren operacyjny 13x13km,
- wykorzystanie mapy 2/10
- Optymalizacja 7/10
4. Chernarus
- teren operacyjny 13x13km
- wykorzystanie mapy 7/10
- optymalizacja 8/10
5. Clafghan
- teren operacyjny 20x20km,
- wykorzystanie mapy 3/10... a szkoda
- optymalizacja 6/10
6. Diyala Iraq
- teren operacyjny 8x8km,
- wykorzystanie mapy 4/10
- optymalizacja 4/10
7. Esseker
- teren operacyjny 12x12km,
- wykorzystanie mapy 1/10 /
- optymalizacja 2,5/10
- jebie mułem na kilometr, proponuje debate o wyjebanie pomimo fajnych lokalizacji
8. Hazar Kot-Valley
- teren operacyjny 5x5km,
- wykorzystanie mapy 3/10 /
- optymalizacja 9/10
- idealna na piechote
9. Hunters Valley
- teren operacyjny 10x10km,
- wykorzystanie mapy 2/10
- optymalizacja 8/10
- zajebista dolina, jaskinie, lotnisko, dlaczego tak malo popularna?
10. Isla Duala
- teren operacyjny 10x10km,
- wykorzystanie mapy 5/10
- optymalizacja 7/10
- crinch, IceBreakr i jego tekstury...
11. Namalsk
- teren operacyjny 8x8km,
- mapa legenda
- wykorzystanie mapy 3/10
- optymalizacja 8/10
12. Napf
- teren operacyjny 20x20km
- wykorzystanie mapy 4/10
- optymalizacja 6/10
- gratka dla lotnictwa
13. Panthera
- teren operacyjny 10x10km
- wykorzystanie mapy 4/10
- optymalizacja 7/10
- IceBreakr... jest po prostu brzydka, chyba ze są nowe tekstury w update
14. Podagorsk
15. Afghan Village
16. FATA
17. Proving Grounds
18. Pulau
19. Reschmann Province
20. Roshe - rak
21. Ruha
22. Shapur
23. Takistan
24. Taviana
25. ToraBora
- teren operacyjny 10x10km
- wykorzystanie mapy 1/10
- slabo rozbudowane wioski, praktycznie pusty górski bliskowschodni teren
- optymalizacja 7/10
26. Utes
27. Zargrabad

Uzupelnie potem dodajac foty i moje zdanie na ten temat.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Panuh
Naczelny Maszynista
Avatar użytkownika
Naczelny Maszynista

Posty: 970
Dołączył(a): 24 lut 2014, o 15:52

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Alduric » 8 gru 2019, o 23:22

Pahun poniżej daję Ci mapy które rozważam nad dodaniem. Możesz je obadać i ocenić pod kątem MM, optymalizacji i przydatności? Trzeba też wybrać 5 map które z A3MP wywalimy jako najmniej używane.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1926513010
http://www.armaholic.com/page.php?id=35160
http://www.armaholic.com/page.php?id=34570
http://www.armaholic.com/page.php?id=35652
http://www.armaholic.com/page.php?id=35586
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Alduric
Szogun A3C
Avatar użytkownika
Szogun A3C
Karts DLCMarksman DLC

Posty: 4119
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 03:48

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Shock » 9 gru 2019, o 05:32

Vinjesvingen bym sobie darował. Mała mapa, jeszcze mniej zabudowy etc. W sumie tylko środek mapy wykorzystany.
Reszta to góry i lasy. Zrobisz 3-4 misje i po mapie. Typowo do PVP/TVT.
Chociaż jest to bardzo ładna mapa.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Shock
Generał dywizji
Avatar użytkownika
Generał dywizji
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 2078
Dołączył(a): 18 maja 2015, o 07:09

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Krzyciu » 9 gru 2019, o 10:09

Virolahti ok
Vinjesvingen za mała
PSZ Jasło Terrain wygląda jak Czarnoruś/Essker/Bystrica nic nowego nie wniesie
Fapovo ok
Uzbin Valley ok ale nie wiem czy jest sens kolejnej pustynnej mapy

Do wyrzucenia:Alibad,Proving Grounds,Shapur,Utes,Rosche bo optymalizacja paskudna(wtedy jakaś europejska mapa za nią koniecznie)

Od siebie dodam:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Krzyciu
Porucznik
Avatar użytkownika
Porucznik

Posty: 902
Dołączył(a): 28 cze 2017, o 20:07
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Panuh » 9 gru 2019, o 10:10

Alduric napisał(a):Pahun poniżej daję Ci mapy które rozważam nad dodaniem. Możesz je obadać i ocenić pod kątem MM, optymalizacji i przydatności? Trzeba też wybrać 5 map które z A3MP wywalimy jako najmniej używane.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1926513010
http://www.armaholic.com/page.php?id=35160
http://www.armaholic.com/page.php?id=34570
http://www.armaholic.com/page.php?id=35652
http://www.armaholic.com/page.php?id=35586


Biorę, do północy wrzucę raport
Krzyciowe też zobacze
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Panuh
Naczelny Maszynista
Avatar użytkownika
Naczelny Maszynista

Posty: 970
Dołączył(a): 24 lut 2014, o 15:52

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Krzyciu » 9 gru 2019, o 10:32

W sumie można zrobić update Essekera https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=
Mapa sama w sobie sobie fajna tylko aktualnie drewniane wygląda.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Krzyciu
Porucznik
Avatar użytkownika
Porucznik

Posty: 902
Dołączył(a): 28 cze 2017, o 20:07
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Panuh » 9 gru 2019, o 17:07

Celle nie biore pod uwage. Bylo i sie nie sprawdzilo.

Biore sie
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Panuh
Naczelny Maszynista
Avatar użytkownika
Naczelny Maszynista

Posty: 970
Dołączył(a): 24 lut 2014, o 15:52

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Narol » 9 gru 2019, o 17:14

,,Cham,, raczej Krzycki odpada, bo wymaga Global Moblization
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Narol
St Sierżant
Avatar użytkownika
St Sierżant
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 340
Dołączył(a): 13 lip 2017, o 15:47

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Shock » 9 gru 2019, o 18:02

Lythium - piękna mapa.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Shock
Generał dywizji
Avatar użytkownika
Generał dywizji
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 2078
Dołączył(a): 18 maja 2015, o 07:09

Re: A3MP - debata, dostępne mapy

Postprzez Panuh » 9 gru 2019, o 18:45

ODPAD:
Lythium odpada - wykorzystuje biblioteke obiektow JBAD, a nie CUP
Cham odpada - wymagane Global Mobilization
Krasnorus odpada - wykorzystuje jakies dzikie obiekty z innych modow - trzeba by nastepna biblioteke dorzucac + łysa jak łeb armstronga
Vinjesvingen odpada - za duzy teren, za malo lokacji
Archipelago odpada - rozjebunda, 3-4 scenariusze i po mapie - proponuje poczekac az nie bedzie WIP
Bozcaada odpada - łyse stratis, 3 scenariusze i tez po mapie
Jasło odpada - mały teren, zagruzowane, nie kompatybilne biblioteki z A3MP - chyba ze sie aldur uprze i bedzie nad tym siedzial, ale nie warto moim zdaniem
Fapovo odpada - teren zrobiony na odpierdol, slabej jakosci tekstury, wyglada jak mapa robiona do OFP a nie do A3...
Uzbin Valley odpada - dalej WIP... wiecej niz polowa mapy ma tylko tekstury bez budynkow. Tam gdzie jest zagospodarowana jest ladnie i nawet grywalnie, ale na ten moment do zakopania.

PLUSIK:
Violahti na plus - ciekawe tereny, woda, 20x20km, taka chernarus - mozna wklepac zamiast Roshe i Ruha. Nie muli, duzo budynkow ma z podstawki przemieszane z biblioteką CUP w stosunku 40/60 (na rzut oka). Mozna tutaj wszystkie mody wykorzystac. Polecam sobie pojezdzic, sprawdzic. (tylko 560MB)


Do wyjebania:
Aliabad region
Esseker - duzo wazy, gowno optymalizacja, nakurwione obiektami, jedynie piechota wchodzi w gre i to na malym procencie mapy. Scenariusze tylko w jednym stylu.
Pulau - małe gówno, dobre tylko do napieralanki - moze z raz widzialem w kalendarzu?
Roshe - idz pan w chuj, kazdy tak powie
Ruha - jebie mułem promil mniej od roshe, za duzo obiektow nasrane - optymalizacja taka se
Shapur - za mała, do kosza pomimo tego ze mam gotowy Bagdad
ToraBora - sory, nikt tego nie uzywa a jest dłuuuuugo w naszym repo
Utes - bezuzyteczna totalnie, maly teren

RECYKLING:

Taviana - proponuje dać jej jeszcze szanse... MM mogą usuwać modułem wraki i ciała zawarte w mapie, info u mnie na PW.

Do zaaktualizowania:
Panthera - lub do wyjebania


Od siebie daje cos takiego:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=
Nie jebie mułem, pole manewru dobre. Mapa 20x20km 810MB

Poszukuje jakiejs mapy miastowej takie cos jak Fallujah kiedys byla... Tego nam brakuje. Fallujah wiem ze zjebana, moze ktos na forum BI wydal cuś ciekawego? Sam zerkne jutro, dzisiaj mam juz dość.

Usuwając te co napisalem zyskujemy 4900MB.

Pojawia sie pytanie: chcemy odchudzic A3MP czy podmienic mapy? Jesli mamy podmienic, to trzeba cos jeszcze poszukac.
Z tego co widze, Icebreakr robi gówno mapy jesli chodzi o tekstury i dbalosc.

Dziekuje za uwage :juz_nie_jestes_sierzantem:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Panuh
Naczelny Maszynista
Avatar użytkownika
Naczelny Maszynista

Posty: 970
Dołączył(a): 24 lut 2014, o 15:52

Następna strona

Posty: 31 • Strona 1 z 41, 2, 3, 4

Powrót do Offtopic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości