TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Plugin

Masz problem? Ten dział jest dla ciebie.
Posty: 4 • Strona 1 z 1

TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Plugin

Postprzez Moody » 6 gru 2017, o 22:27

Mam problem z ts-em, dzisiaj przestał się uruchamiać po przeinstalowaniu również.

Win10x64(10.0.15063)

instaluję ts-a z pobranego pliku z repo > akceptuję licencję i co tam trzeba > pomijam logowanie i wpisuję ksywę > uruchamiam task_force_radio.ts3_plugin (umieszczony wcześniej w @TFR - został świeżo pobrany z repo) > zamykam ts-a > próba powtórnego uruchomienia nie powodzi się (objawy jak wcześniej).

Logi crash-a aplikacji z windowsa: https://docs.google.com/document/d/1DCR ... sp=sharing

Reinstalacja z usuwaniem plików konfiguracyjnych(user\.TeamSpeak 3, user\AppData\Local\TeamSpeak 3 oraz user\AppData\Roaming\TS3Client) oraz czyszczeniem rejestru z wszelkich śladów po ts-ie



Kiedyś już miałem ten sam problem i pomógł tylko format :/ Nie chcę robić tego ponownie więc zwracam się do was z prośbą o pomoc.
Miał już tak ktoś? Wie w jaki sposób usunąć problem (bez formata)?
Jeśli temat się powtarza proszę o usunięcie (szukałem ale nie znalazłem)
ObrazekObrazek
Moody
St Szeregowy
Avatar użytkownika
St Szeregowy

Posty: 21
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 08:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Order » 7 gru 2017, o 00:21

Zobacz PW
ObrazekObrazek
Order
St Kapral
Avatar użytkownika
St Kapral

Posty: 184
Dołączył(a): 14 lis 2016, o 09:13

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Moody » 9 gru 2017, o 20:43

Dziwne rzeczy się tutaj dzieją.

Podjęte kroki: kilkukrotne przeinstalowanie aplikacji wraz z pluginem niestety bez pozytywnych rezultatów > Nocny update windowsa > próba odpalenia ts-a (następnego dnia) - zakończona sukcesem > do tej pory działa.

Nie wiem co tutaj się odebalo. Przysłowie mówi jak się samo popsuło to się samo naprawi :)

Temat do zamknięcia (chyba)
ObrazekObrazek
Moody
St Szeregowy
Avatar użytkownika
St Szeregowy

Posty: 21
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 08:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Staffo » 9 gru 2017, o 21:24

Mówiłem windos.

Zamykam.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Staffo
Młodszy chorąży sztabowy
Avatar użytkownika
Młodszy chorąży sztabowy
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 1101
Dołączył(a): 2 mar 2014, o 20:50
Lokalizacja: Lublin


Posty: 4 • Strona 1 z 1

Powrót do Pomoc techniczna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości