TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Plugin

Masz problem? Ten dział jest dla ciebie.
Posty: 14 • Strona 1 z 21, 2

TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Plugin

Postprzez Moody » 6 gru 2017, o 22:27

Mam problem z ts-em, dzisiaj przestał się uruchamiać po przeinstalowaniu również.

Win10x64(10.0.15063)

instaluję ts-a z pobranego pliku z repo > akceptuję licencję i co tam trzeba > pomijam logowanie i wpisuję ksywę > uruchamiam task_force_radio.ts3_plugin (umieszczony wcześniej w @TFR - został świeżo pobrany z repo) > zamykam ts-a > próba powtórnego uruchomienia nie powodzi się (objawy jak wcześniej).

Logi crash-a aplikacji z windowsa: https://docs.google.com/document/d/1DCR ... sp=sharing

Reinstalacja z usuwaniem plików konfiguracyjnych(user\.TeamSpeak 3, user\AppData\Local\TeamSpeak 3 oraz user\AppData\Roaming\TS3Client) oraz czyszczeniem rejestru z wszelkich śladów po ts-ie



Kiedyś już miałem ten sam problem i pomógł tylko format :/ Nie chcę robić tego ponownie więc zwracam się do was z prośbą o pomoc.
Miał już tak ktoś? Wie w jaki sposób usunąć problem (bez formata)?
Jeśli temat się powtarza proszę o usunięcie (szukałem ale nie znalazłem)
ObrazekObrazek
Moody
St Szeregowy
Avatar użytkownika
St Szeregowy

Posty: 27
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 08:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Order » 7 gru 2017, o 00:21

Zobacz PW
ObrazekObrazekObrazek
Order
Plutonowy
Avatar użytkownika
Plutonowy

Posty: 233
Dołączył(a): 14 lis 2016, o 09:13

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Moody » 9 gru 2017, o 20:43

Dziwne rzeczy się tutaj dzieją.

Podjęte kroki: kilkukrotne przeinstalowanie aplikacji wraz z pluginem niestety bez pozytywnych rezultatów > Nocny update windowsa > próba odpalenia ts-a (następnego dnia) - zakończona sukcesem > do tej pory działa.

Nie wiem co tutaj się odebalo. Przysłowie mówi jak się samo popsuło to się samo naprawi :)

Temat do zamknięcia (chyba)
ObrazekObrazek
Moody
St Szeregowy
Avatar użytkownika
St Szeregowy

Posty: 27
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 08:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Staffo » 9 gru 2017, o 21:24

Mówiłem windos.

Zamykam.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Staffo
Młodszy chorąży sztabowy
Avatar użytkownika
Młodszy chorąży sztabowy
Karts DLCHelicopters DLCMarksman DLC

Posty: 1155
Dołączył(a): 2 mar 2014, o 20:50
Lokalizacja: Lublin

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Borsuk » 13 sty 2018, o 21:11

Otwieram ponownie.

Zwracam się z uprzejmą prośbą do wszystkich osób mogących pomóc Moodiemu w rozwiązaniu problemu.

Order, Venon - w szczególności prośba do was.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Borsuk
St Sierżant
Avatar użytkownika
St Sierżant

Posty: 228
Dołączył(a): 17 lis 2016, o 22:22

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Order » 13 sty 2018, o 22:14

Jeśli się nie mylę to problem został zażegnany przynajmniej jak pisałem z Moodym na PW. Jeśli dalej występuje jakiś problem to zapraszam do tego tematu (opis problemu, logi klienta oraz wszelkie detale i logi crashow będą mile widziane). Tutaj albo na PW - dowolność
ObrazekObrazekObrazek
Order
Plutonowy
Avatar użytkownika
Plutonowy

Posty: 233
Dołączył(a): 14 lis 2016, o 09:13

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Moody » 13 sty 2018, o 23:19

Tak niestety problem powrócił jak bumerang w takiej samej formie jak poprzednio. Wszystko co byłem w stanie wyciągnąć znajduje się w pierwszym poście.

Ponownie zrobiłem z 10 reinstalacji (jak wyżej) niestety bez rezultatu :/ Jeśli o coś istotnego w opisie pominąłem to śmiało pisać.
A mogę dodać że po odinstalowaniu czyściłem folder: Users\Moody\.TeamSpeak 3 oraz Users\Moody\AppData\Roaming\TS3Client
ObrazekObrazek
Moody
St Szeregowy
Avatar użytkownika
St Szeregowy

Posty: 27
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 08:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Order » 14 sty 2018, o 01:18

Wszelakie informacje Moody dostałeś na PW
ObrazekObrazekObrazek
Order
Plutonowy
Avatar użytkownika
Plutonowy

Posty: 233
Dołączył(a): 14 lis 2016, o 09:13

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Moody » 15 sty 2018, o 20:48

Znowu problem ustąpił "z dupy" po kolejnej reinstalacji (instalacja w taki sam sposób jak poprzednio).
Więc status na dzień dzisiejszy - działa

Od Ordera dostałem tipa żeby po (przyszłym) crashu sprawdzać: C:\Users\usr\AppData\Roaming\TS3Client lub C:\Users\nazwa_usra\AppData\Roaming\TS3Client
i zobaczyć co tam leci.
ObrazekObrazek
Moody
St Szeregowy
Avatar użytkownika
St Szeregowy

Posty: 27
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 08:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: TeamSpeak - przestaje się uruchamiać po instalacji TS3Pl

Postprzez Moody » 5 lut 2018, o 19:09

No tak że tego, znowu to samo :/

logi z C:\Users\usr\AppData\Roaming\TS3Client\logs
http://wklej.org/id/3362220/
ObrazekObrazek
Moody
St Szeregowy
Avatar użytkownika
St Szeregowy

Posty: 27
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 08:23
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

Posty: 14 • Strona 1 z 21, 2

Powrót do Pomoc techniczna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość